Рекламации
Клиентът има право да се откаже от поръчаната стока, след нейното получаване и заплащане, при условие че:
- стоката има съществен скрит дефект. Клиентът може да направи рекламация до 48 часа след получаването му.
- стоката е повредена при транспортирането й до получаване от клиента.
- не са спазени предварително обявените за доставка срокове.
- има несъответствие между поръчаната и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката. Замяната се извършва след като се извърши оглед на стоката и се установи действителното й несъответствие.
- ако не са спазени условията на чл. 54 от ЗЗП
В тези случаи клиентът има право да поиска връщане на стоката и възстановяване на заплатената за нея цена. Срокът на заявената рекламация започва да тече от момента на заявяването й.
При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.
Клиентът може да се откаже от закупената стока в 14 дневен срок от закупуването й при условие че:
§ заплати всички разходи по доставката и връщането й до някой от търговските обекти на фирмата.
§ стоката е в пълна окомплектовка и в добър търговски вид
§ представи необходимата документация